Η ΖΩΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ...

Είναι τρεις το πρωί και η συγγραφέας έχει γονατίσει στο πάτωμα του μπάνιου της κλαίγοντας με λυγμούς. Είναι τριάντα χρονών, παντρεμένη, έχει ένα ωραίο σπίτι και με τον άντρα της προσπαθούν να αποκτήσουν παιδί.
Τίποτα όμως δεν τη γεμίζει. Ύστερα από ένα διαζύγιο κι έναν θυελλώδη ερωτικό δεσμό, νιώθει χαμένη... Είναι καιρός να κάνει το δικό της ταξίδι στον κόσμο, αναζητώντας τα τρία πράγματα που της λείπουν περισσότερο...
Ανακαλύψτε τα διαβάζοντας ένα αυτοβιογραφικό βιβλίο που πραγματικά αξίζει!
Αν δεν είστε του διαβάσματος υπάρχει και η ταινία με πρωταγωνιστές την Julia Roberts και τον Javier Bardem, που θα προβληθεί στη χώρα μας τον Οκτώβρη. Όσοι πάλι είστε και bookeaters και filmbuffs σας περιμένει διπλή απόλαυση!



Ορίστε μια πρόγευση για τους ανυπόμονους!
Καλή διασκέδαση!

4 comments:

Betty's Cuisine said...

Δεν το πιστεύω!
Αυτό ακριβώς το βιβλίο διαβάζω τώρα και το καταδιασκεδάζω!
Περιμένω δε την ταινία, πως και πως!!!

The Dark Chef said...

Ενδιαφέρον φαίνεται!
Είμαι του διαβάσματος, αλλά το συγκεκριμένο βιβλιο δεν το γνώριζα...
Επειδή είμαι και του σινεμά και οι 2 πρωταγωνιστές είναι πολύ συμπαθείς, θα έχω υπόψη μου και την ταινία!

cibus♥I said...

Κι εγώ ανυπομονώ για την ταινία κορίτσια! Από 7 Οκτώβρη νομίζω θ'αρχίσει η προβολή της. Ελπίζω μόνο να μη μας απογοητεύσει, γιατί συνήθως όταν βιβλία μεταφέρονται στη μεγάλη οθόνη...

Anonymous said...

Όσοι την έχουν δει -κάτοικοι Αμερικής- είπαν ότι είναι πολύ καλή και τρυφερή ταινία, είδομεν λοιπόν...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More